Redakcja i korekta tekstów.

  Źle mówić lub pisać - to znaczy krzywdzić swoją mową tych wszystkich, którzy ją z taką czcią budowali. Język smuci się, choruje, gdy ludzie źle nim mówią” Janusz Korczak „Dziecko salonu”.

Foto: Magdalena Kalwak.

Wędrując po kartach ciekawych książek, odbywając podróże do odległych krain i przeżywając rozterki bohaterów, z magicznej przestrzeni słów, wyrywały mnie błędy popełnione w tekście. Brałam wtedy ołówek i uśmiechając się półgębkiem, poprawiałam je. Duma z siebie samej zawsze była ogromna.

Teraz zaś, jestem jak detektyw książkowy i strażniczka języka pisanego.


Jeśli potrzebujesz pomocy w „uzdrowieniu” swojego tekstu – napisz do mnie: kultur.norge.polen@gmail.com.


Moje zaopiekowane redakcyjnie i korektorsko dzieła, to między innymi:

  • książka „Bóg daje znaki” - Kingi Laury Plisko,

  • wywiady i teksty dla portalu Norway24.pl,

  • wszystkie treści dla internetowego portalu kulturalno – podróżniczego KulTur - gdzie Norwegia spotyka się z Polską,

  • prace uniwersyteckie (magisterskie, publikacje doktoranckie).

Komentarze